Specjalista SEO | Tel.: 500 828 414 | Zapraszam

logo

Skuteczne pozycjonowanie stron – oferta.

Zakładam, że znasz potencjał jaki wynika z pozycjonowania stron, dlatego pozwolę sobie pominąć kolejny elaborat na jego temat. Więc tak, metodyka mojej pracy polega na skutecznym zarządzaniu strategią i taktykami SEO i pozycjonowania, które w efekcie dadzą Twojej firmie zysk z tej inwestycji.  Jestem głęboko przekonany, że po zapoznaniu się z rozwiązaniami jakie dla ciebie przygotuję, nie będziesz miał najmniejszych wątpliwości, że trafiłeś na specjalistów, którzy spełnią oczekiwania Twojej firmy.

Metodologia mojej pracy odbiega od standardów przyjętych w większości Agencji Marketingowych. Pracowałem nad jej skutecznością kilka lat i uważam, że ma dużo większą efektywność niż klasyczne rozwiązania spotykane w ofertach innych firm.  Prawie 20 letnie doświadczenie w branży pozycjonowania, pozwoliło mi wypracować efektywną skuteczność, ale najważniejsze jest to, że całą swoja pracę opieram o bezpieczeństwo i zgodność z wytycznymi Google.

Dowiedz się co robimy aby Twoja strona osiągnęła sukces w wynikach wyszukiwania

Czym jest skuteczne pozycjonowanie?

Skuteczne pozycjonowanie polega na dobraniu takiej strategii, która przyciągnie na twoja stronę, docelową grupę klientów, zorientowanych na ofertę Twojej firmy. Skuteczność wbrew pozorom nie wiąże się z dużą ilością odwiedzin serwisu. Skuteczność tak naprawdę to jak najmniejszy współczynnik odrzuceń i to jest idealny cel, do którego będziemy wspólnie dążyć. Wyobraź sobie sytuację, gdzie każdy odwiedzający chce kupić Twój produkt lub usługę, czy potrzeba czegoś więcej?

Niestety nie żyjemy w świecie idealnym, więc ciężko będzie zrealizować taki cel w 100%, jednakże należy nieustannie do niego dążyć. Lecz jak zacząć? Po pierwsze, jak w codziennym życiu, potrzebny jest plan. Dobrze przemyślany plan działania, to praca wykonana w pięćdziesięciu procentach. Poniżej przedstawię przykładowy zakres prac, jaki przeprowadzam wraz z moim zespołem. Przykładowy, bo należy pamiętać, że każdy serwis internetowy jest inny tak jak cele biznesowe, dlatego wymaga indywidualnego opracowania.

Planowanie prac: dobór strategii i taktyk.

Podobnie jak w matematyce, kolejność wykonywania działań ma znaczenie. Jednakże w odróżnieniu od matematyki, jej brak, nie daje błędnego wyniku, tylko wydłuża czas osiągnięcia celów i wymaga dodatkowych czynności. Dlatego kładziemy ogromny nacisk na gruntowne planowanie i konsultacje z klientami przed ich rozpoczęciem. Dokładna analiza i opracowanie strategii to oszczędność naszego czasu i Twoich pieniędzy.

zobacz jak skutecznie optymalizować strony

Analiza potrzeb i celów

Mimo całej wirtualizacji życia i tak zawsze najważniejszy jest człowiek! Zawsze rozpoczynam od przynajmniej dwóch rozmów. Pierwsza jest zapoznaniem się ze specyfiką branży w jakiej działasz. Proszę w niej klienta, by ze swojego punktu widzenia określił potrzeby co do pozycjonowania swojego serwisu i o nim opowiedział. Druga rozmowa, to pytania z mojej strony, na podstawie których określam możliwości i przedstawiam swoje sugestie.

Kiedy określimy kierunek, w którym będziemy zmierzać, przechodzę do kolejnych kroków. Przedstawiam plan działania do akceptacji. W kolejnym kroku podpisujemy umowę [czas trwania oraz przykładowe formy planów i rozliczeń znajdziesz poniżej]. Po podpisaniu klauzuli zachowania poufności, poproszę cię jeszcze o podanie informacji dostępowych do niezbędnych zasobów odpowiadających za funkcjonowanie strony internetowej.

Zobacz jak skuteczna jest analiza konkurencji w procesie pozycjonowania

Analiza konkurencji

Szczegółową analizę konkurencji, przygotowujemy jeszcze przed przedstawieniem strategii pozycjonowania Twojego serwisu, aby zbadać wszystkie możliwości i przygotować najlepszą strategię. Wykorzystujemy do tego najlepsze dostępne narzędzia na rynku, ale podstawą naszej skuteczności jest systematycznie pogłębiana wiedza i wieloletnie doświadczenie. Możesz tu wskazać nam firmy, z którymi konkurujesz, lub określimy je sami, by cię nie absorbować. 

Korzyści z badania konkurencji.

Dzięki badaniu, dowiesz się między innymi, poprzez jakie słowa kluczowe trafiają klienci do Twoich konkurentów. Zobaczysz rząd wielkości wejść na ich strony. Poznasz ich atuty i słabości. Sprawdzisz rząd wielkości zapytań dla danych produktów lub usług. Dzięki temu, wspólnie określimy plan, który będzie w stanie być krok przed nimi. Wiedza z takiej analizy, jest doskonałym materiałem również dla ciebie, by podnieść jakość swoich usług.

Zobacz jak dobieramy frazy uwzględniając lejek sprzedażowy

Dobór fraz w lejku sprzedażowym.

Jedną z wielu rzeczy, która odróżnia naszą strategię, jest kompleksowy dobór fraz, uwzględniający lejek sprzedażowy. Prawie żadna z dużych agencji SEO, nie zwraca uwagi na  ścieżkę zakupową klienta, a dla mnie jest to kluczowe zagadnienie, dzięki któremu pozyskujesz klientów. Mimo, iż jest to logiczne i każdy to wie, czy myślałeś nad tym jak wygląda droga do zakupu oferowanych przez Twoją firmę produktów lub usług? I jak możesz to wykorzystać?

Najpierw rodzi się potrzeba. Potem nasuwają się pytania, jaki produkt lub usługa najlepiej ją zaspokoi. Już na tym etapie warto zadbać, by przekonać klienta, że Twoja oferta jest najlepsza. Kiedy potencjalny klient wie już czego chce, szuka rozwiązań i rozważa zakup. Tu również warto go przekonać do swojej oferty. Ostatnim z etapów jest decyzja o zakupie. Na tym etapie zapada kluczowa dla ciebie decyzja, czy zdecyduje się zostawić pieniądze właśnie u ciebie.

Ta wiedza jest podstawą do określenia fraz, które doprowadzą potencjalnych klientów do Twojej firmy. Jeżeli wybierzemy te najlepsze, będziesz miał możliwość nie tylko sprzedaży, ale również wpływ na przekonanie klienta, że właśnie Twoja oferta jest tym, czego potrzebuje. Dzięki takiemu podejściu możesz pozyskać o wiele większą grupę klientów, pomnożyć swoje zyski i zrobić milowy krok do wyprzedzenia swojej konkurencji. 

każdą wykonaną pracę trzeba udokumentować, tak wygląda raport skuteczności

Optymalizacja strony

Ten etap jest jednym z, lub najważniejszym elementem w procesie pozycjonowania. Wiem, że jeżeli optymalizacja strony nie zostanie dobrze wykonana, nic nie umieści jej w Top 10. Dlaczego?  Wynika to z ‘prostej’ zasady działania Google. Po pierwsze, strony słabej jakości nie pokazują się na szczytach wyszukiwarki. Po drugie, wyszukiwarka nie wyświetla dla zapytania wyników stron bez zawartych na odpowiedzi. Czyli optymalizacja techniczna i merytoryczna.

Optymalizacja techniczna serwisu

Jak już się do innej dobierzemy, to otrzymasz między innymi: doskonały wynik w badaniu Googlowskiego PageSpeed Insights, po pierwsze dla mobile first. Zaimplementujemy wszelkie niezbędne meta, alt i title dla wszystkich niezbędnych elementów strony. Zaimplementujemy, co bardzo istotne, dane strukturalne jakich nie ma konkurencja. Z nich to właśnie Google odczytuje dane na temat strony. Po prostu zrobimy to najlepiej.

Optymalizacja merytoryczna strony

Jak już wcześniej wspomniałem, wyszukiwarka nie wyświetla dla zapytania wyników stron bez zawartych na odpowiedzi. Dobry content jest kluczem do sukcesu i osiągnięcia świetnych pozycji w wynikach wyszukiwania. Możemy zweryfikować ten, który masz i podać nasze sugestie, pomóc opracować skuteczne treści lub wykonać całą pracę za ciebie. W naszym zespole mamy kilku doświadczonych copywriterów.

kluczowe czynności do wykonania w całej strategii

Wybór taktyk i określenie strategii pozycjonowania.

Na podstawie wcześniej zebranych danych, przedstawimy Twojej firmie możliwości i wspólnie określimy cele jakie chcemy osiągnąć. Przedstawimy strategie i taktyki, które będą w stanie zrealizować te cele. Określimy potrzebny czas i koszt ich uzyskania.  Lecz nie martw się, jeżeli zmienisz zdanie, zmodyfikujesz zakres działalności lub poszerzysz ofertę – jesteśmy elastyczni w swoich działaniach, będziemy się dostosowywać do potrzeb Twojego biznesu.

Warto jeszcze raz podkreślić bardzo istotną kwestię – wszystkie nasze działania są bezpieczne i zgodne z wytycznymi wyszukiwarek internetowych. Bez względu, na którą z opcji się zdecydujesz, każda z nich nie będzie groziła Twojej stronie wykluczeniem z wyników wyszukiwania. Dodatkowo Ty decydujesz, jaki zakres prac wybierzesz z wachlarza naszych propozycji. Dajemy klientom również gwarancję poufności, że z naszej firmy nie wypłyną żadne informacje dotyczące twojej firmy. 

Dlaczego warto korzystać z naszych usług?

Jeżeli współpracowałeś z innymi agencjami, to sprawdź dlaczego jesteśmy lepsi:

Inne agencje SEO:

  • Nieznany czas reakcji.
  • Brak personalizacji. Próba zaszufladkowania klientów, brak indywidualnego podejścia.
  • Współpraca z konsultantami ds. obsługi klienta lub sprzedawcami, którzy „pilnują” ekspertów SEO.
  • Brak indywidualnego podejścia, schematyczne wykonywanie zleceń.
  • Metodologie statyczne. Wiele agencji i freelancerów nadal korzysta z taktyk SEO sprzed 5 lub 10 lat.  Metodologie te albo już nie działają, albo ich skuteczność drastycznie spadła.

A u nas jest tak:

  • Szybki czas reakcji. Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 godzin. Zapewniamy comiesięczne aktualizacje i jesteśmy dostępni, aby odpowiedzieć na pytania klientów.
  • Każda firma i każda strona internetowa jest inna, dlatego staramy się zrozumieć Twój biznes na podstawowym poziomie.
  • Nie mamy sprzedawców. Kontaktujesz się bezpośrednio z naszymi specjalistami SEO, którzy mogą odpowiedzieć na Twoje pytania i udzielić eksperckich odpowiedi.
  • Posiadamy doświadczony zespół z prawie 20-letnim stażem w branży. SEO to nasza chleb powszedni i wiemy o nim więcej niż ktokolwiek inny.
  • Posiadamy najnowsze i najskuteczniejsze narzędzia i taktyki. Jesteśmy trochę kujonami, jeśli chodzi o SEO. Stale testujemy nowe pomysły i narzędzia, aby powiększać dystans pomiędzy naszymi klientami a ich konkurencją. Co roku dokonujemy znaczących aktualizacji naszych procesów, wprowadzając nowe i unikalne strategie pozycjonowania.

Cennik pozycjonowania stron:

PLN 150 / 200 NETTO / H
  • optymalizacja SEO
  • prace programistyczne

PLN 100 / 3500 NETTO
  • link building
  • artykuły sponsorowane

PLN od 80 NETTO / H
  • Copywriting

Ceny prezentowane na tej stronie mają charakter informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu Cywilnego oraz są wyłącznie zaproszeniem do zawarcia umowy (zgodnie z art. 71 Kodeksu Cywilnego).

Nasze atuty

Jesteśmy partnerem NASK. Mamy zaawansowany system rejestracji domen, zwolnionych do wolnej puli  – tak zwane ‘przechwytywanie’. Daje nam to znaczną przewagę nad konkurencją, podczas procesu budowania zaplecza w link building-u. Posiadamy licencje najlepszych programów. Dzięki nim, jesteśmy w stanie wykonać najbardziej skomplikowane badanie lub przeprowadzić zaawansowaną analizę konkurencji. Dbamy o najwyższą jakość naszych usług, stale inwestując w szkolenia naszych pracowników oraz oprogramowanie.

Inne istotne informacje

Nie podejmujemy zleceń, które są nieetyczne lub zabronione prawem. W razie wątpliwości konsultujemy zakres zlecenia z naszymi prawnikami, którzy sprawdzają byśmy nie przekroczyli czasem wątpliwie ustawionych granic prawa. Nie podejmujemy się również zleceń, jeżeli Twoja oferta stanowi konkurencję dla naszego czynnego klienta. Nie bierzemy również zleceń, które w naszym poczuciu mimo zgodności z prawem, są krzywdzące lub mogą powodować innym problemy.

Ta oferta nie zawiera wszystkich słów, a słowa nie zawierają wszystkich myśli. Jeżeli coś nam umknęło, lub uznaliśmy informację za oczywistą lub zbędną, pamiętaj – zawsze warto zadzwonić i dopytać, chętnie wszystko wyjaśnimy…

Jeżeli zainteresowała Cię nasza oferta, zapraszamy do kontaktu.