Zakładam, że znasz potencjał jaki wynika z pozycjonowania stron, dlatego pozwolę sobie pominąć kolejny elaborat na jego temat. Więc tak, metodyka mojej pracy polega na skutecznym zarządzaniu strategią i taktykami SEO i pozycjonowania, które w efekcie dadzą Twojej firmie zysk z tej inwestycji. Jestem głęboko przekonany, że po zapoznaniu się z rozwiązaniami jakie dla ciebie przygotuję, nie będziesz miał najmniejszych wątpliwości, że trafiłeś na specjalistów, którzy spełnią oczekiwania Twojej firmy.
Metodologia mojej pracy odbiega od standardów przyjętych w większości Agencji Marketingowych. Pracowałem nad jej skutecznością kilka lat i uważam, że ma dużo większą efektywność niż klasyczne rozwiązania spotykane w ofertach innych firm. Prawie 20 letnie doświadczenie w branży pozycjonowania, pozwoliło mi wypracować efektywną skuteczność, ale najważniejsze jest to, że całą swoja pracę opieram o bezpieczeństwo i zgodność z wytycznymi Google.
Skuteczne pozycjonowanie polega na dobraniu takiej strategii, która przyciągnie na twoja stronę, docelową grupę klientów, zorientowanych na ofertę Twojej firmy. Skuteczność wbrew pozorom nie wiąże się z dużą ilością odwiedzin serwisu. Skuteczność tak naprawdę to jak najmniejszy współczynnik odrzuceń i to jest idealny cel, do którego będziemy wspólnie dążyć. Wyobraź sobie sytuację, gdzie każdy odwiedzający chce kupić Twój produkt lub usługę, czy potrzeba czegoś więcej?
Niestety nie żyjemy w świecie idealnym, więc ciężko będzie zrealizować taki cel w 100%, jednakże należy nieustannie do niego dążyć. Lecz jak zacząć? Po pierwsze, jak w codziennym życiu, potrzebny jest plan. Dobrze przemyślany plan działania, to praca wykonana w pięćdziesięciu procentach. Poniżej przedstawię przykładowy zakres prac, jaki przeprowadzam wraz z moim zespołem. Przykładowy, bo należy pamiętać, że każdy serwis internetowy jest inny tak jak cele biznesowe, dlatego wymaga indywidualnego opracowania.
Podobnie jak w matematyce, kolejność wykonywania działań ma znaczenie. Jednakże w odróżnieniu od matematyki, jej brak, nie daje błędnego wyniku, tylko wydłuża czas osiągnięcia celów i wymaga dodatkowych czynności. Dlatego kładziemy ogromny nacisk na gruntowne planowanie i konsultacje z klientami przed ich rozpoczęciem. Dokładna analiza i opracowanie strategii to oszczędność naszego czasu i Twoich pieniędzy.
Mimo całej wirtualizacji życia i tak zawsze najważniejszy jest człowiek! Zawsze rozpoczynam od przynajmniej dwóch rozmów. Pierwsza jest zapoznaniem się ze specyfiką branży w jakiej działasz. Proszę w niej klienta, by ze swojego punktu widzenia określił potrzeby co do pozycjonowania swojego serwisu i o nim opowiedział. Druga rozmowa, to pytania z mojej strony, na podstawie których określam możliwości i przedstawiam swoje sugestie.
Kiedy określimy kierunek, w którym będziemy zmierzać, przechodzę do kolejnych kroków. Przedstawiam plan działania do akceptacji. W kolejnym kroku podpisujemy umowę [czas trwania oraz przykładowe formy planów i rozliczeń znajdziesz poniżej]. Po podpisaniu klauzuli zachowania poufności, poproszę cię jeszcze o podanie informacji dostępowych do niezbędnych zasobów odpowiadających za funkcjonowanie strony internetowej.
Szczegółową analizę konkurencji, przygotowujemy jeszcze przed przedstawieniem strategii pozycjonowania Twojego serwisu, aby zbadać wszystkie możliwości i przygotować najlepszą strategię. Wykorzystujemy do tego najlepsze dostępne narzędzia na rynku, ale podstawą naszej skuteczności jest systematycznie pogłębiana wiedza i wieloletnie doświadczenie. Możesz tu wskazać nam firmy, z którymi konkurujesz, lub określimy je sami, by cię nie absorbować.
Dzięki badaniu, dowiesz się między innymi, poprzez jakie słowa kluczowe trafiają klienci do Twoich konkurentów. Zobaczysz rząd wielkości wejść na ich strony. Poznasz ich atuty i słabości. Sprawdzisz rząd wielkości zapytań dla danych produktów lub usług. Dzięki temu, wspólnie określimy plan, który będzie w stanie być krok przed nimi. Wiedza z takiej analizy, jest doskonałym materiałem również dla ciebie, by podnieść jakość swoich usług.
Jedną z wielu rzeczy, która odróżnia naszą strategię, jest kompleksowy dobór fraz, uwzględniający lejek sprzedażowy. Prawie żadna z dużych agencji SEO, nie zwraca uwagi na ścieżkę zakupową klienta, a dla mnie jest to kluczowe zagadnienie, dzięki któremu pozyskujesz klientów. Mimo, iż jest to logiczne i każdy to wie, czy myślałeś nad tym jak wygląda droga do zakupu oferowanych przez Twoją firmę produktów lub usług? I jak możesz to wykorzystać?
Najpierw rodzi się potrzeba. Potem nasuwają się pytania, jaki produkt lub usługa najlepiej ją zaspokoi. Już na tym etapie warto zadbać, by przekonać klienta, że Twoja oferta jest najlepsza. Kiedy potencjalny klient wie już czego chce, szuka rozwiązań i rozważa zakup. Tu również warto go przekonać do swojej oferty. Ostatnim z etapów jest decyzja o zakupie. Na tym etapie zapada kluczowa dla ciebie decyzja, czy zdecyduje się zostawić pieniądze właśnie u ciebie.
Ta wiedza jest podstawą do określenia fraz, które doprowadzą potencjalnych klientów do Twojej firmy. Jeżeli wybierzemy te najlepsze, będziesz miał możliwość nie tylko sprzedaży, ale również wpływ na przekonanie klienta, że właśnie Twoja oferta jest tym, czego potrzebuje. Dzięki takiemu podejściu możesz pozyskać o wiele większą grupę klientów, pomnożyć swoje zyski i zrobić milowy krok do wyprzedzenia swojej konkurencji.
Ten etap jest jednym z, lub najważniejszym elementem w procesie pozycjonowania. Wiem, że jeżeli optymalizacja strony nie zostanie dobrze wykonana, nic nie umieści jej w Top 10. Dlaczego? Wynika to z ‘prostej’ zasady działania Google. Po pierwsze, strony słabej jakości nie pokazują się na szczytach wyszukiwarki. Po drugie, wyszukiwarka nie wyświetla dla zapytania wyników stron bez zawartych na odpowiedzi. Czyli optymalizacja techniczna i merytoryczna.
Jak już się do innej dobierzemy, to otrzymasz między innymi: doskonały wynik w badaniu Googlowskiego PageSpeed Insights, po pierwsze dla mobile first. Zaimplementujemy wszelkie niezbędne meta, alt i title dla wszystkich niezbędnych elementów strony. Zaimplementujemy, co bardzo istotne, dane strukturalne jakich nie ma konkurencja. Z nich to właśnie Google odczytuje dane na temat strony. Po prostu zrobimy to najlepiej.
Jak już wcześniej wspomniałem, wyszukiwarka nie wyświetla dla zapytania wyników stron bez zawartych na odpowiedzi. Dobry content jest kluczem do sukcesu i osiągnięcia świetnych pozycji w wynikach wyszukiwania. Możemy zweryfikować ten, który masz i podać nasze sugestie, pomóc opracować skuteczne treści lub wykonać całą pracę za ciebie. W naszym zespole mamy kilku doświadczonych copywriterów.
Na podstawie wcześniej zebranych danych, przedstawimy Twojej firmie możliwości i wspólnie określimy cele jakie chcemy osiągnąć. Przedstawimy strategie i taktyki, które będą w stanie zrealizować te cele. Określimy potrzebny czas i koszt ich uzyskania. Lecz nie martw się, jeżeli zmienisz zdanie, zmodyfikujesz zakres działalności lub poszerzysz ofertę – jesteśmy elastyczni w swoich działaniach, będziemy się dostosowywać do potrzeb Twojego biznesu.
Warto jeszcze raz podkreślić bardzo istotną kwestię – wszystkie nasze działania są bezpieczne i zgodne z wytycznymi wyszukiwarek internetowych. Bez względu, na którą z opcji się zdecydujesz, każda z nich nie będzie groziła Twojej stronie wykluczeniem z wyników wyszukiwania. Dodatkowo Ty decydujesz, jaki zakres prac wybierzesz z wachlarza naszych propozycji. Dajemy klientom również gwarancję poufności, że z naszej firmy nie wypłyną żadne informacje dotyczące twojej firmy.
Jeżeli współpracowałeś z innymi agencjami, to sprawdź dlaczego jesteśmy lepsi:
Ceny prezentowane na tej stronie mają charakter informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu Cywilnego oraz są wyłącznie zaproszeniem do zawarcia umowy (zgodnie z art. 71 Kodeksu Cywilnego).
Jesteśmy partnerem NASK. Mamy zaawansowany system rejestracji domen, zwolnionych do wolnej puli – tak zwane ‘przechwytywanie’. Daje nam to znaczną przewagę nad konkurencją, podczas procesu budowania zaplecza w link building-u. Posiadamy licencje najlepszych programów. Dzięki nim, jesteśmy w stanie wykonać najbardziej skomplikowane badanie lub przeprowadzić zaawansowaną analizę konkurencji. Dbamy o najwyższą jakość naszych usług, stale inwestując w szkolenia naszych pracowników oraz oprogramowanie.
Nie podejmujemy zleceń, które są nieetyczne lub zabronione prawem. W razie wątpliwości konsultujemy zakres zlecenia z naszymi prawnikami, którzy sprawdzają byśmy nie przekroczyli czasem wątpliwie ustawionych granic prawa. Nie podejmujemy się również zleceń, jeżeli Twoja oferta stanowi konkurencję dla naszego czynnego klienta. Nie bierzemy również zleceń, które w naszym poczuciu mimo zgodności z prawem, są krzywdzące lub mogą powodować innym problemy.
Ta oferta nie zawiera wszystkich słów, a słowa nie zawierają wszystkich myśli. Jeżeli coś nam umknęło, lub uznaliśmy informację za oczywistą lub zbędną, pamiętaj – zawsze warto zadzwonić i dopytać, chętnie wszystko wyjaśnimy…
Jeżeli zainteresowała Cię nasza oferta, zapraszamy do kontaktu.