marketing internetowy

Czym jest marketing internetowy?

Czym jest marketing internetowy? Tempo, w jakim dyscyplina marketingowa ewoluuje każdego roku, jest wyzwaniem zarówno dla indywidualnych ekspertów marketingowych, jak i firm jako systemów, które nieustannie konkurują o globalnych konsumentów. Wraz z rozwojem Internetu jako głównego kanału i najlepszych okazji do realizacji optymalnego modelu marketingu „jeden na jeden”, pojawił się i stale doskonali się marketing internetowy jako nowy obszar teorii i praktyki marketingu. Z drugiej strony siła i atrakcyjność otoczenia internetowego zmieniły również sposób zachowania konsumentów, tworząc nowe wzorce i…

pozycjonowanie sklepu internetowego

Pozycjonowanie sklepu internetowego

Pozycjonowanie sklepu internetowego Pozycjonowanie sklepu internetowego, to szereg działań, których celem jest pozyskanie klientów i zwiększenie sprzedaży. Celem takiej operacji jest takie uzyskanie efektywnej konwersji i osiągnięcie celu w postaci dokonanego zakupu. Aczkolwiek temat jest szeroki i wymaga głębszego pochylenia się nad nim. Tu skupię się nie na osiąganiu celów, a na samym przygotowaniu sklepu do pozycjonowania. Osobiście wykonywałem zlecenia na różnych platformach zakupowych, ale artykuł niniejszy opiszę na podstawie KQS-a. Moim zdaniem, jest to na dzień dzisiejszy jeden z…

audyt SEO

Efektywna strategia SEO

Efektywna strategia SEO – mini przewodnik 90% internautów nie podjęło decyzji o wyszukiwanej marce przed rozpoczęciem jej poszukiwania. Każdego roku w Google pojawia się ponad dwa biliony zapytań. Silna strategia SEO może mieć wpływ na generowanie większej liczby potencjalnych klientów i bycie znalezionym przez nich. Oznacza to tysiące „klientów na wyciągnięcie ręki”, którzy są gotowi do zakupu. Co to jest strategia SEO? Mówiąc prościej, optymalizacja dla wyszukiwarek (SEO) to proces tworzenia witryny i treści łatwiejszej do znalezienia przez wyszukiwarki. Jednak…

copywriter

Copywriter, niedoceniony bohater strategii SEO.

Copywriter, niedoceniony bohater strategii SEO. Wdrażanie copywriter-ów i wytyczne dotyczące treści. Niedoceniani bohaterowie sukcesu procesu optymalizacji treści. Tworzenie strategii treści i znalezienie wykwalifikowanych copywriter-ów, może stanowić podstawę sukcesu marketingu treści, ale przed rozpoczęciem budowania na tej podstawie sukcesu, należy wziąć pod uwagę inne ważne elementy. Twój proces wdrażania copywritera i materiały, które zapewniasz niezależnym autorom, mogą mieć duży wpływ na zwrot z inwestycji w pisanie tekstów. Dokładny proces wdrażania pisarza może wyeliminować błędy i nieporozumienia, zanim się pojawią oraz nadać…

czynniki domen

Jak interpretować czynniki domen?

Jak interpretować czynniki domen? Kolejne pytanie brzmi, do czego taka interpretacja jest przydatna. Mimo iż temat jest bardzo rozległy, postaram się w skrócie omówić, moim zdaniem, najważniejsze aspekty. Wiadomo, domeny kupujemy ze względu na nazwę, ma ona utożsamiać treść strony lub kojarzyć się z nami, czy to persona czy firmę. Jednak osoby czy agencje SEO, zupełnie inaczej to postrzegają. Domeny zapleczowe to czynniki, a nie chwytliwe nazwy. Poniżej przedstawię, na co zwrócić uwagę przy wyborze domen i gdzie czerpać informacje.…

google search console

Wytyczne Google dla Webmasterów

Wytyczne Google dla Webmasterów Ogólna opinia mówi, że algorytmy Google są owiane wielką tajemnicą. Zasadniczo tak jest, aczkolwiek istnieje źródło, jeżeli które przeczytasz ze zrozumieniem, wiele Tobie objaśni. Z doświadczenia wiem jedno, trzymając się wytycznych, nie zrobisz krzywdy stronie w trakcie pozycjonowania. Największą sztuką w całym pozycjonowaniu, jest cierpliwość, zachowanie rozsądku, spokoju i trzymanie się pewnych zasad. O tych zasadach będę pisał poniżej, mam nadzieję, że będzie to tekst pomocny. Wskazówki ogólne Istnieje podział na trzy ogólne zasady, które są…

Optymalizacja stron onsite.

Optymalizacja stron onsite. Wcześniej opisałem, jak prawidłowo zoptymalizować treści na stronie. Jest to bardzo ważny element, dziś omówię równie istotną, optymalizację onsite. Czyli optymalizacja kodu strony, nagłówków i dodanie istotnych elementów dla SEO. Wprowadzenie na stronie poniższych czynności, będzie miało znaczący wpływ na pozycję Twojej strony w wyszukiwarkach internetowych. Pamiętaj również, że po wprowadzeniu zmian, zaleca się zgłoszenie ich poprzez Search Console. Zakres czynności optymalizacji SEO. Poniżej lista kluczowych elementów strony, które winny zostać poddane analizie i w razie potrzeby…

Optymalizacja treści.

Optymalizacja treści na stronie. Część opisowa strony internetowej ma kluczowe znaczenie w procesie optymalizacji i SEO. Treść powinna po pierwsze spełniać użyteczną wartość merytoryczną dla osób odwiedzających stronę. Jednakże umiejętne zorganizowanie tekstu, ma ogromny wpływ również na widoczność strony w wynikach wyszukiwania. Dobry tekst / oferta, winna mieć około 600 słów. Zdając sobie sprawę, że nie zawsze jest to proste, czasem wręcz niemożliwe, można wykorzystać dodatkowe, pomocne elementy, takie jak ‘harmonijka’ z FAQ. Mogą to być również ciekawostki lub przykładowe…