Blog o SEO i pozycjonowaniu | szymanski.biz.pl | Tel.: 500 828 414
pozycjonowanie sklepu internetowego

Pozycjonowanie sklepu internetowego Pozycjonowanie sklepu internetowego, to szereg działań, których celem jest pozyskanie klientów i zwiększenie sprzedaży. Celem takiej operacji jest takie uzyskanie efektywnej konwersji i osiągnięcie celu w postaci dokonanego zakupu. Aczkolwiek temat jest szeroki i wymaga głębszego pochylenia się nad nim. Tu skupię się nie na osiąganiu celów, a na samym przygotowaniu sklepu […]

Read more
audyt SEO

Efektywna strategia SEO – mini przewodnik 90% internautów nie podjęło decyzji o wyszukiwanej marce przed rozpoczęciem jej poszukiwania. Każdego roku w Google pojawia się ponad dwa biliony zapytań. Silna strategia SEO może mieć wpływ na generowanie większej liczby potencjalnych klientów i bycie znalezionym przez nich. Oznacza to tysiące „klientów na wyciągnięcie ręki”, którzy są gotowi […]

Read more
copywriter

Copywriter, niedoceniony bohater strategii SEO. Wdrażanie copywriter-ów i wytyczne dotyczące treści. Niedoceniani bohaterowie sukcesu procesu optymalizacji treści. Tworzenie strategii treści i znalezienie wykwalifikowanych copywriter-ów, może stanowić podstawę sukcesu marketingu treści, ale przed rozpoczęciem budowania na tej podstawie sukcesu, należy wziąć pod uwagę inne ważne elementy. Twój proces wdrażania copywritera i materiały, które zapewniasz niezależnym autorom, […]

Read more
czynniki domen

Jak interpretować czynniki domen? Kolejne pytanie brzmi, do czego taka interpretacja jest przydatna. Mimo iż temat jest bardzo rozległy, postaram się w skrócie omówić, moim zdaniem, najważniejsze aspekty. Wiadomo, domeny kupujemy ze względu na nazwę, ma ona utożsamiać treść strony lub kojarzyć się z nami, czy to persona czy firmę. Jednak osoby czy agencje SEO, […]

Read more
google search console

Wytyczne Google dla Webmasterów Ogólna opinia mówi, że algorytmy Google są owiane wielką tajemnicą. Zasadniczo tak jest, aczkolwiek istnieje źródło, jeżeli które przeczytasz ze zrozumieniem, wiele Tobie objaśni. Z doświadczenia wiem jedno, trzymając się wytycznych, nie zrobisz krzywdy stronie w trakcie pozycjonowania. Największą sztuką w całym pozycjonowaniu, jest cierpliwość, zachowanie rozsądku, spokoju i trzymanie się […]

Read more

Optymalizacja stron onsite. Wcześniej opisałem, jak prawidłowo zoptymalizować treści na stronie. Jest to bardzo ważny element, dziś omówię równie istotną, optymalizację onsite. Czyli optymalizacja kodu strony, nagłówków i dodanie istotnych elementów dla SEO. Wprowadzenie na stronie poniższych czynności, będzie miało znaczący wpływ na pozycję Twojej strony w wyszukiwarkach internetowych. Pamiętaj również, że po wprowadzeniu zmian, […]

Read more

Optymalizacja treści na stronie. Część opisowa strony internetowej ma kluczowe znaczenie w procesie optymalizacji i SEO. Treść powinna po pierwsze spełniać użyteczną wartość merytoryczną dla osób odwiedzających stronę. Jednakże umiejętne zorganizowanie tekstu, ma ogromny wpływ również na widoczność strony w wynikach wyszukiwania. Dobry tekst / oferta, winna mieć około 600 słów. Zdając sobie sprawę, że […]

Read more